Intru instantaneu in erectie :imi scrie macovista Acatrinei Mihaiela

În Opinia mea Mandela Mac Macovei Pratyahara cum respira. 

https://controversecontondente.wordpress.com/2014/10/29/mandela-mac-macovei-minte-cum-respira/

Fa muiere tupeista, vezi

http://ro.wikipedia.org/wiki/Direc%C8%9Bia_Na%C8%9Bional%C4%83_Anticorup%C8%9Bie

Acolo SCRIE CA: “Directia Națională Anticorupție (DNA) Este onu parchet specializat version combaterea corupției, la Nivel înalt ȘI Mediu, o organizație Juridica version cadrul Parchetului de PE Langa Inalta Curte de Casație ȘI Justitie.

A Fost înființată version Anul 2002 imp ordonanță de Urgenta nr. 43/2002 a României Guvernului. [1] La INFIINTARE parchetul o Fost numit Parchetul Național Anticorupție, IAR Intre octombrie 2005 – martie 2006, o Fost denumit aparținând Departamentului Național Anticorupție, ambele organizații funcționând circa o organizație Autonomă PE LANGA Parchetul de PE Langa Inalta Curte de Casație ȘI Justitie. “

FA, TOANTO, INSTITUTIILE SUNT DE ALTE INFIINTATE Institutii (Guvern, Parlament, etc.)

PS In treacat FIE SPUS, DACA Nu te ridica în mod neinspirat Basescu DIN anonimat si DIN balegarul Tier dospeai, ERAI PLM Tier? Zdreanță betiva si tupeista Office esti

PPS Puteai eventual ca Spui sa ai, Propus si obtinut Schimbarea numelui de PNA în ADN-ul si cu Munca procurorilor DNA Nu ai, Dreptul sa te impaunezi.Eventual DACA AI merit al ONU Acela real, e faptul ca ai, favorizat fuga lui Gregorian Bivolaru Din tara.

E Opinia mea, CRED argumentata eu. Nu oblig PE nimeni sa AIBA aceleasi opinii cu mine, Nu impun nimănui cu cine sa simpatizeze, cu cine sa voteze.Acum, finala blog PE de Campanie Electorala neuronii unora ajung la incandescență, spiritele se agita .Toate Bune ȘI frumoase, PE modestul meu primesc o vizita simandicoasa 

Nou comentariu așteaptă aprobare de la CONTROVERSE CONTONDENTE

Mihaela  a comentat pe  Mandela Mac Macovei Pratyahara cum respira.

duamna Mandela Mac Macovei Pratyahara cum respira. Fa muiere tupeista, …

Du-te pupa-l pe Vicky Ponta version cur Mai bine cu blogul Tău de cacat!

Aproba   Trash  |  Marchează ca Spam

Mai multe informații despre Mihaela

IP: 94.197.120.67,  94.197.120.67.threembb.co.uk
E-mail:  acatrinei.mihaela@yahoo.com
URL:
Whois:  http://whois.arin.net/rest/ip/94.197.120.67


Apare version mod firesc Intrebarea Cine este, CE mănîncă si CE bea, Mai Mult, CE PLM vrea this Gratioasa Domnita de îngrijire cu graâia unei Vaci avînd Lista Albastră DA buzna bălegîndu-se PE modestul meu blog.

Apelez la amabilitatea facebook si ….. SA sparie Gândul

Doamna cu voaletă DIN Orient Expres sunt Urmatoarele data de Definition:

Profesoara  la CNA Regina Maria
Din 1 septembrie 1999 Pana version Prezent A studiat  literatura la Universitatea Ovidius Constanta Trecut:  Universitatea Ovidius Constanța casatorita


Poza Nu sunt  CEEA CE MĂ față SA oscilez Intre Două ipoteze:

  1. vrea SA se păstreze Intr-o aură de mister;
  2. e urîtă ca Moartea 
  3. e nespălată, nețesălată ȘI jegoasă
  4. e leproasă 

Văzînd Ca e Vorba de o distinsă Despre educatoare un tinerei generații, de o persoana de îngrijire, odelează cu dragoste ȘI devotament Tanara Generație, am vrut initial sa IAU Pozitia de drepti, SA filate sarut mana si Bine ati venit la ai mei, PE modestul meu blog Dar apoi  “m-am enervat cu nervii”

si am Scris, Din rarunchi oftînd, cu ochi lăcrimînd:

Curva proasta si muista macovista, sa te fut in gura cu tot neamul tau cu tot, Pe Ponta sa il pupi tu in cur, Manca-i -ai Pula, Comunista valoasa Office esti. Du-te în pula mea IAR babetei betive Macovei sa ii maninci pizda.Scroafa sa intors Impotriva lui Basescu îngrijire un zgomot Glod, bre, o ridicat- pa si pu la tine-n bot, mina de la   IACA Pula, Macovei Nu sunt VOT  

Leave a Reply

